Webinar: Customer Experience Management (CXM)

Konkurransestrategiene som skaper vinnerbedrifter!

«Flere og flere» snakker om CX – men hva er det egentlig? På denne digitale samlingen vil Joanna Carr i Allegro fortelle hvordan bedrifter skaper vinnerbedrifter gjennom jevn gode opplevelser for kundene sine.

Velkommen til webinar med fokus på Customer Experience Management

TID: Onsdag 23. juni
Når: 09.00-09.30
Hvor: Teams (du får tilsendt lenke når du melder deg på)
Påmelding: Meld deg på her

**

I USA og flere europeiske land har CXM lenge vært en naturlig del av vellykkede forretningsstrategier, og CX Managers er en vanlig stillingsbeskrivelse.  

I Norge begynner bedrifter å se på dette forretningsområdet med stor interesse. Foreløpig finnes det ingen norske utdannelser eller sertifiseringer på fagfeltet. Joanna Carr er i dag den eneste CX Professional i Norge med diplom fra The CX Academy i Storbritannia.

På dette webinaret tar Joanna dere på en reise inn i et forretningsunivers der silotankegang overstyres av felles visjoner om unike kundeopplevelser. Dere vil få en smakebit av metodikken, samt noen helt konkrete innspill til refleksjon, som dere kan ta med «hjem» og iverksette helt uten en stor strategiprosess eller en CX manager til å gjøre jobben.

Kundeopplevelsen handler om hvordan kunden selv opplever enhver interaksjonen med bedriften din. Hvordan de tenker, føler og reagerer før, under og etter møtet med dere. Kundeopplevelsen er først og fremst av emosjonell karakter – og den kan innebære en berg- og dalbane av følelser, ifølge Joanna Carr i Allegro, som vil være med oss på denne samlingen. Den dyktige foredragsholderen vil fortelle hvordan bedrifter kan skape gode øyeblikk som er verdt å oppleve – og hvordan man sørger for at kundene kommer tilbake til dere – igjen og igjen.